2010. november 5., péntek

Berlini Pécs-est a CHB-ben

Beszélgetés Dalos Györggyel, Maike Wetzellel és Wilhelm Drosteval:

"Mi a közös Los Angeles és Pécs között?”
Mindkét városban lebeszéltek a biciklizésről, én mégis megtettem - de túléltem.

Pécs lényegét a tegnapi beszélgetésben biztos nem tudtuk teljességében megragadni.
Dalos György, író, moderátorként egyáltalán nem forszírozta a mindent magába foglaló kijelentéseket, sem ami engem, sem ami Wilhelm Drostét illeti.
Mindenesetre remélem, hogy sikerült kedvet csinálnunk a város közelebbi felfedezésére.

A beszélgetés, amin részt vettem a berlini Pécs-kiállítás zárásának nyitóeseménye volt.
A Pécs-antológiát Wilhelm Droste, a könyv kiadója mutatta be.

Ezután 50, Pécsről származó és Péccsel kapcsolatos idézetekkel díszített szék elárverezésére került sor.
Az aukció bevétele a Pécs-kiállítás egy kis Zágráb környéki településre szállítására szolgál.

Az este hosszú volt, de remélhetőleg nem unalmas, Open Mike-Jam-mel csengett le.

Kikiáltó Axel Halling, moderátor Dalos György:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése